קורס אנימציה ממוחשבת

קורס אנימציה ממוחשבת

איזה קורסים של אנימציה ממוחשבת קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אנימציה ממוחשבת?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


אתה אוהב לאייר, לצייר ולתת לדמויות שרצות לך בראש גוף ונשמה? קורס אנימציה ממוחשבת יאפשר לך לפתח את היצירתיות שלך ולהפוך אותה למקצוע מבוקש ורווחי. את גרפיקאית שכירה כבר מספר שנים ועכשיו את חושבת שהגיע הזמן לצאת לעצמאות, אבל את מחפשת את המשהו הקטן הנוסף שיבדיל אותך מכל שאר הגרפיקאים שנמצאים שם בחוץ? קורס אנימציה ממוחשבת ייתן לך כלי עבודה נוסף להציע ללקוחות שלך והוא בהחלט יבדיל אותך מאחרים ומהיכולות שלהם. אתם מבינים שהעתיד בגרפיקה ובקולנוע נמצא כל הזמן בתנועה ושהצורך להתחדש יחד עם העולם גדול היום יותר מתמיד? קורס אנימציה ממוחשבת יקנה לכם לא רק את היכולת לבצע אנימציה בתלת ממד במחשב, אלא גם ישים אתכם רגע אחד לפני גרפיקאים ואנשי קולנוע רבים שרוצים לחדש אבל עדיין לא יודעים איך.

איזה קורסים של אנימציה ממוחשבת קיימים?

מכינה לתקשורת חזותית ואנימציה היא בעצם מסלול לימודים לפני לימודים, והיא מיועדת לאנשים שרוצים להתקבל כדי ללמוד תקשורת חזותית ואנימציה במתכונת מלאה. המטרה המוצהרת של הלימודים במכינה היא להכין אתכם למבחני הקבלה לבתי הספר לעיצוב ולסייע לכם להגשים את החלום שלכם בתחום זה. במסגרת המכינה תלמדו איך לבצע שרטוטים בטכניקות רבות, איך לחשוב באופן יצירתי, איך ליצור דמויות ולהנפיש אותן ברמה הבסיסית ביותר, איך להעביר רגשות ובעיקר תגבשו סגנון אישי שיעזור לכם בבחינות הקבלה. קורס מולטימדיה, אנימציה ותלת ממד ילמד אתכם כיצד ליצור סרטי אנימציה ולערוך אותם בתוכנות וידאו שונות בדו ממד ובתלת ממד. תלמדו תוכנות גרפיקה שונות, קורסים בהדמיה, לימודי אנימציה ממוחשבת ותרכשו את כל הכלים שתצטרכו כדי ליצור מצגות בתלת ממד, סרטים מצוירים, תוכנות מחשב תלת ממד ומשחקי מחשב. תלמדו איך לעבד תמונה, איך לערוך וידאו בתוכנת מחשב, איך לערוך סאונד באמצעות המחשב, תוכנות הנפשה ממוחשבות, אנימציה לאתרי אינטרנט ועוד נושאים רבים הכוללים וידאו ותלת ממד. לימודים אלו אורכים כשנה וחצי, תלוי אם אתם לומדים במתכונת חלקית או במתכונת מרוכזת, והם כוללים הרבה שעות תרגול הן במחשבים בכיתה והן בבית. קורס 3DMAX הוא קורס שעוסק בתוכנת תלת ממד מוכרת ופופולארית בשם 3DMAX ומקנה לכם כלי עבודה בתוכנה זו. במהלך הקורס תלמדו איך לעצב בתלת ממד, איך לבנות טקסטורות וגופים, איך ליצור תנועה בדמויות, איך להשתמש באפקטים, איך לכתוב תסריט לאנימציה, איך לבנות קליפים לצרכים שונים וכיצד להשתמש בתוכנה כדי ליצור את העולם שאתם רוצים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אנימציה ממוחשבת?

רוב מסלולי הלימוד שמציעים קורס אנימציה ממוחשבת פתוחים בפני הקהל הרחב ובפני כל מי שרוצה לפתח קריירה בתחום זה ויש לו את המוטיבציה ואת הכישרון לעשות זאת. בהתחשב בכך, כדי להתקבל ללימודי אנימציה ממוחשבת תצטרכו לעבור ראיון אישי ולפעמים גם להציג תיק עבודות בתחום.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימות תוכנות רבות שמאפשרות הנפשה ואנימציה באמצעות המחשב. אם ברצונכם להשתלב בתעשייה זו כדאי שתכירו הן את התוכנות הבסיסיות והן את התוכנות המקדמות. היכרות זאת תפתח בפניכם מקומות עבודה רבים יותר ואפשרויות מגוונות יותר להתחיל את החיים ברגל ימין.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר