קורס רפלקסולוגיה

לימודי רפלקסולוגיה

איזה לימודי רפלקסולוגיה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי רפלקסולוגיה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

יש לך משיכה לעולם הטיפול האלטרנטיבי וראית לא מעט פעמים שבהם רפלקסולוגיה עזרה לחברים שלך לגבור על כל מיני מכשולים ובעיות בריאותיות? לימודי רפלקסולוגיה יכשירו אותך לעזור גם לעוד אנשים ולטפל בהם. אתה בוגר לימודי רפואה סינית ויש לך רצון להעמיק את הידע שלך גם בלימוד של כלים אלטרנטיביים אחרים? לימודי רפלקסולוגיה יתנו לך עוד פן לעבודה שלך ויגדילו את האפשרויות שבהם תוכל לעזור למטופלים שלך, היום ובעתיד. אתם עובדים כבר שנים במקצועות חופשיים אלו ואחרים, אבל מידי פעם מדגדג לכם לעשות עוד משהו, כזה שיעזור לאחרים ויכלול מגע וקשר אישי? זה נכון שהרבה תחומים עונים על ההגדרות, אבל לימודי רפלקסולוגיה יאפשרו לכם גם לטפל, גם לגעת, גם לעזור וגם לעשות את זה בשעות שנוחות לכם ובתנאים שמתאימים לכם.

איזה לימודי רפלקסולוגיה קיימים?

לימודי רפלקסולוגיה במתכונת מלאה נלמדים במשך שלוש שנים, במסלולים של לימודי בוקר או לימודי ערב, בהתאם למה שנוח לכם. אחרי שתסיימו את שלושת השנים האלו ותעברו בהצלחה את כל הבחינות ואת כל הדרישות, תזכו לתעודת רפלקסולוג בכיר או מוסמך ותוכלו להתחיל לטפל באמצעות רפלקסולוגיה תחת תואר זה. עם זאת, במקרה שאתם לא רוצים להתחייב לשלוש שנות לימוד, קיימים מסלולי לימוד קצרים יותר שמקנים כלים בסיסיים לטיפול ברפלקסולוגיה שאליהם תוכלו להצטרף וללמוד את הנושא. היתרון במסלולים אלו הוא שאם תחליטו בסופם להמשיך הלאה, רובם מהווים בסיס מצוין להמשך הלימודים ולקראת קבלת התארים הבכירים יותר בתחום. לימודי רפלקסולוגיה מלאים עוסקים בנושאים רבים, הן מתחומי הרפואה המערבית והן מעולם הרפואה האלטרנטיבית. מה שתלמדו במהלך קורס רפלקסולוגיה הוא את ההיסטוריה של התחום, הפילוסופיה שעומדת מאחורי שיטת טיפול זו, אבחון בעיות ותחלואים דרך כפות הרגליים, הנעת הגוף לאיזון ולמניעת מחלות, נקודות לחיצה ועיסוי בכפות הרגליים, השתקפות של מערכות הגוף בכפות הרגליים והידיים, בניית תוכנית טיפולים ויצירת קשר עם המטופלים, התאמת טיפול בצורה אינדיבידואלית וכן הלאה. במהלך הלימודים תרכשו גם התמחויות שונות שיאפשרו לכם לטפל באמצעות רפלקסולוגיה באוכלוסיות שונות וייחודיות, לדוגמה נשים הרות, ילדים, קשישים, תינוקות וכן הלאה. מעבר ללימודים המעמיקים ברפלקסולוגיה קיימים לא מעט קורסי העשרה בתחום זה למטפלים מוסמכים; קורס רפלקסולוגיה לנשים שעוסק בטיפול בבעיות פוריות באמצעות רפלקסולוגיה הוא אחד מהם. במסגרת קורס רפלקסולוגיה שמתמחה בפוריות תלמדו על מעגל הפוריות, על האנטומיה של האיברים הפעילים בתחום זה, על הפיזיולוגיה של המחזור החודשי, על טיפול רפלקסולוגיה בזמן הווסת ובתקופת הביוץ, על טיפול בזמן הפריות חוץ גופניות ובזמן ניסיונות ליצור היריון, על האופן שבו רפלקסולוגיה יכולה לסייע במהלך היריון ובלידה עצמה וכן הלאה.

מה אני צריך כדי ללמודלימודי רפלקסולוגיה?

ברוב המקרים, כדי להתקבל לקורסים הבסיסיים ברפלקסולוגיה תצטרכו לעבור ראיון אישי ולהציג 12 שנות לימוד או תעודת בגרות. חשוב שתדעו שגם אם אתם לא עומדים בתנאי השני, קיים בהחלט סיכוי גבוה שלא תידחו על הסף ולכן אל תתייאשו לפני שהגשתם את הבקשה, אם תחום לימודי רפלקסולוגיה מעניינים אתכם. בכל מה שקשור ללימודי ההמשך ברפלקסולוגיה, כלומר אלו שמתבססים על ידע קודם בענף, אם תרצו להשתתף בהם תצטרכו לעמוד בתנאים הספציפיים שהם מציבים. בדרך כלל תנאים אלו כוללים תעודות ברפלקסולוגיה וכן מספר שנות עבודה מעשית.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי רפלקסולוגיה מתקיימים במסגרות שונות, כאשר חלק מהן מאפשרות לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. עובדה זו חשובה אם אתם נמצאים פחות מחמש שנים לאחר השחרור ורוצים ללמוד על חשבון הפיקדון. לפני שאתם נרשמים ודאו שהמכללה שבה אתם רוצים ללמוד מוכרת לצורך הפיקדון. אם לא, אולי כדאי לחשוב על פתרון חלופי לעניין שכר הלימוד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר