קורס רפואה סינית

לימודי רפואה סינית

איזה לימודי רפואה סינית קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי רפואה סינית?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

תמיד הייתה לך נטייה לעולם הרפואה האלטרנטיבית ועכשיו אתה מחפש מסלולי לימוד מעניינים בתחום? לימודי רפואה סינית עוסקים בהרבה מאוד תחומים ויקנו לך בסיס איתן במה שבאמת מעניין אותך. סיימת לימודי רפואה סינית ואת מטפלת באופן עצמאי כבר מספר שנים, בזמן האחרון את מרגישה שיש לך צורך להרחיב את הידיעות שלך וללמוד עוד? לימודי רפואה סינית מציעים מגוון קורסים והשתלמויות לאנשי מקצוע מהתחום, כך שזה ממש תפור עליך. העבודה שלכם היא כבר לא מה שהיא הייתה פעם (לפחות עבורכם) ואתם רוצים לעשות תפנית של מאה ושמונים מעלות וללמוד מקצוע שבו תוכלו לעזור לאנשים באמת? לימודי רפואה סינית יפתחו לכם את העיניים ואת הנשמה וייתנו לכם בדיוק מה שאתם רוצים.

איזה לימודי רפואה סינית קיימים?

באופן כללי לימודי רפואה סינית מתקיימים במתכונת מלאה האורכת כארבע שנות לימוד במסגרות השונות. במהלך שנים אלו תלמדו אלפי שעות בתחומים שונים ותרחיבו את הדעת הן בתחומים מערביים והן בעולם הידע שמציעה הרפואה הסינית. קורסי היסוד במסגרת לימודי רפואה סינית כוללים לימוד מעמיק של הפילוסופיה הסינית, יסודות הרפואה הסינית, קורסים באנטומיה, קורסים בפיזיולוגיה, קורסים באבחון מטופלים, קורסי תזונה מערביים ועוד הרבה נושאים שנלמדים גם במהלך מסגרות לימוד אחרות. בהמשך לימודי רפואה סינית תלמדו את ענף הרפואה הסינית לעומקו ותתמקצעו בשיטות טיפול שונות ברפואה הסינית, בצמחי מרפא סיניים, באיתור נקודות, בתזונה סינית, בפתולוגיות מערביות אל מול פתולוגיות סיניות ועוד. כלי העבודה שתרכשו במהלך לימודי רפואה סינית כוללים דיקור סיני ואקופונקטורה, טווינא, צמחי מרפא, שיאצו, העברת אנרגיות למטופלים ועוד הרבה שיטות שמטרתן לסייע לאנשים ולקדם את הבריאות שלהם ואת התחושה הכללית שלהם. מעבר לשעות הלימוד העיוני, קיימות עוד שעות רבות של תרגול ושל צפייה קלינית שבהן תבצעו את מה שלמדתם בכיתה על חבריכם ועל מטופלים שהתנדבו לכך. החשיבות בשעות תרגול אלו היא רבה משום שכך תוכלו לרכוש את הכלים המעשיים ולצאת לשוק העבודה כשבידיכם ניסיון רב, הן מעשי והן עיוני בתחום הרפואה הסינית. אם סיימתם לימודי רפואה סינית ואתם משתוקקים להמשיך את לימוד התחום, קיימים לא מעט קורסים שמזמינים אתכם ליטול בהם חלק. כך לדוגמה קורס רפואה סינית לילדים, שמשכלל את היכולות שצברתם במהלך לימודי רפואה סינית שסיימתם ומייחד אותם לטיפול בילדים. קורס זה כולל העמקה באנטומיה של הילדים ובהבדלים בינה לבין האנטומיה של המבוגרים, שיטות דיקור שונות לילדים, התפתחות ילדים לפי התורה הסינית ועוד הרבה נושאים וכלים שיפתחו לכם את ההתמחות הזו.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי רפואה סינית?

תנאי הקבלה ללימודי רפואה סינית ברוב המקרים כוללים ראיון אישי והצגה של תעודת בגרות או של 12 שנות לימוד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימים לא מעט מסלולי לימוד לרפואה סינית בבתי שונים המתמחים בתחומי הרפואה האלטרנטיבית בכלל וברפואה הסינית בפרט. ההבדלים בין בתי הספר נובעים מנקודות מוצא שונות ומהנחות יסוד אמוניות אחרות. כך לדוגמה קיימים לימודי רפואה סינית שכוללים מחשבה יהודית, לימודי רפואה סינית מתוך אמונות אחרות וכן הלאה. אם ברצונכם ללמוד את התחום המרתק הזה ולהירשם לאחד מהבין המסלולים המציעים לימודי רפואה סינית, כדאי להקדיש מחשבה לאופי התורה שאותה אתם עומדים ללמוד, בייחוד בתחום זה, משום שרפואה סינית אינה רק עבודה, אלא בהרבה פעמים גם דרך חיים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר