לימודי נגרות

לימודי נגרות

איזה לימודי נגרות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נגרות?

עוד דברים שעלי לדעת

קורס נגרות הינו אחד הקורסים המקצועיים המבוקשים ביותר בשוק. תחום הנגרות הולך והופך ליוקרתי יותר ויותר בשנים האחרונות הודות לטרנד בניית רהיטים מקוריים ובהזמנה אישית.אם יש אתם בעלי אהבה לעיסוק בעץ ואם אתם בעלי נטייה ליצירה ועבודה בחומרי עץ שונים, קורס נגרות הוא הקורס בשבילך. לימודי נגרות מקצועיים יסייעו לך להפוך את התחביב למקצוע. התכנים המועברים בקורס והשילוב בין התיאוריה למעשיות מעניקים לתלמידים את הכלים הטובים ביותר להשתלב בתחום הנגרות, לקבל מידע אודות הטרנדים העולמיים בתחום ולהפוך לנגרים מקצועיים ומבוקשים בשוק העבודה הישראלי. תלמידי קורס הנגרות המקצועי מקבלים את הכלים ואת הידע לביצוע עבודות נגרות לפי הטרנדים הנחשבים והמתקדמים בעולם ובהתאם לצרכים המשתנים של שוק העבודה המקומי והעולמי. קורס נגרות מורכב ממגוון רחב של תכנים תיאורטיים ותכנים מעשיים אשר מטרתם להכשיר את התלמיד לביצוע עבודת נגרות איכותית. בין תכני הקורס יעברו התלמידים לימודים תיאורטיים בנושא חומרי הגלם הזמינים לשימוש בעולם הנגרות המקצועי, היכרות עם סוגי העץ השונים והתכונות שלהם, היכרות עם כלי העבודה העומדים לרשות הנגר בעבודת היצירה ומה האפשרויות שהם מעניקים לו, היכרות עם המכונות התעשייתיות שנעשה בהן שימוש בעולם הנגרות ועוד. בנוסף לתכנים העיוניים, קורס נגרות כולל גם תכנים מעשיים הכוללים התנסות בכלי העבודה המיוחדים של הנגרים, שימוש במכונות העבודה המקצועיות, עבודה על פרויקטים של בניית מוצרים מסוגים שונים משלב הרעיון, המדידות ועד הבנייה עצמה. תלמידי הקורס אשר יתנסו בעבודות הנגרות השונות יוכלו להשתמש ברעיונות מקוריים שלהם או ברעיונות של מנחי הקורסים לביצוע עבודות נגרות מושלמות כך שגם הפן היצירתי שלהם יוכל לבוא לידי ביטוי במהלך הלימודים עצמם. התכנים התיאורטיים והתכנים המעשיים שיועברו במסגרת לימודי נגרות יחלשו על מגוון רחב של מוצרי נגרות כמו בניית רהיטים לגינה ולבית, בניית רהיטים לחדרי השינה, בניית רהיטי סלון, בניית ארונות וכדומה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נגרות?

קורס נגרות מקצועי אינו מצריך ידע מוקדם או תנאים מוקדמים מלבד האהבה והתשוקה למקצוע. קורס הנגרות המקצועי מעניק לתלמידים ללא ידע מוקדם לקבל את כל הכלים הבסיסיים והמתקדמים לביצוע עבודת נגרות מקצועית ומושלמת. כל שצריך על מנת להצליח בקורס נגרות מקצועי הוא אהבה למקצוע, חוש יצירה ורצון ללמוד מקצוע מבוקש.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס נגרות הוא קורס המוכר על ידי משרד התמ''ת כהכשרה מקצועית. באפשרותך לחסוך את שכר הלימוד במידה ואתה עומד בדרישות משרד התמ''ת להכשרה מקצועית. אם את חיילת משוחררת, באפשרותך להשתמש בכספי הפיקדון של חיילים משוחררים לצורך מימון קורס נגרות מקצועי ומלא. בנוסף, לימודי נגרות יעניקו לכם תעודת בעל מקצוע/נגר בינלאומית המאפשרת לעבוד בכל העולם ומוכרת על ידי כל המוסדות בארץ.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר