לימודי רכש ולוגיסטיקה

לימודי רכש ולוגיסטיקה

איזה קורסים של רכש ולוגיסטיקה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס רכש וקניינות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

החבר'ה תמיד אמרו לך שאחת התכונות הטובות ביותר שלך זה היכולת לשמור על סדר וארגון גם בתוך עולם שלם של בלגן? כדאי לך לחשוב על קורס רכש ולוגיסטיקה. מעניין אותך להתנהל בתוך תקציב, למצוא מה לקנות, ממי לקנות, איפה לקנות ולסדר את זה נכון במסגרת של תעשייה גדולה? מה תגידי אם נאמר לך שזה בדיוק מה שתעשי אם תלמדי קורס רכש ולוגיסטיקה? באופן טבעי אתם יודעים לעבוד עם הרבה גורמים בו זמנית, להתנהל מול כמה חזיתות באותה שעה ולקבל החלטות שכוללות הסתכלות על התמונה המלאה וגם ירידה לפרטים? הגיע הזמן להירשם ללימודי רכש ולוגיסטיקה.

איזה קורסים של רכש ולוגיסטיקה קיימים?

לימודי רכש ולוגיסטיקה מתבצעים בכמה מסלולי לימוד, כאשר המוכר שבהם הוא מסלול הלימודים שיעניק לכם בסיומו תואר ראשון בלוגיסטיקה. במהלך לימודים אלו תרכשו כלים רבים שיסייעו לכם לנהל את כל המשאבים שלהם זקוק הארגון או המפעל שבו תעבדו, גם במישור של רכש, מלאי, מערכות הובלה ועוד וגם במישור של מערכות מידע לוגיסטיות, כוח אדם בחטיבות שונות ועוד. לימודי תואר ראשון בלוגיסטיקה ידרשו מכם מחויבות של שלוש שנות לימודים מלאות, אך קיימות מסגרות שיאפשרו לכם להמשיך בסדרי החיים שלכם במקביל ויצמצמו את ימי הלימודים למספר מועט של ימים בשבוע. קורס ניהול לוגיסטי הוא קורס קצר יותר מאשר מסלול לימודים מלא לתואר ראשון והוא עוסק בדיוק באותם תכנים הנלמדים במהלך תואר ראשון בלוגיסטיקה, רק בהסתכלות מעט שונה וממוקדת. קורס ניהול לוגיסטי עוסק בדרך כלל בפן המעשי של העבודה הלוגיסטית וייתן לכם, הלומדים בו, כלים מעשיים כולל לימודי תוכנות לוגיסטיקה, שיטות לקביעת יעדים, היכרות עם חוקי מכרזים, יכולות לניהול מערכות תובלה ושינוע בארץ ואל מחוץ לארץ ועוד. קורס ניהול לוגיסטי אורך בדרך כלל כשנה של לימודים המתקיימים פעם בשבוע, כך שבהחלט אפשר לשלב לימודים או עבודה במקביל, ולתכנן את הקידום העתידי לטווח ארוך. לימודי רכש וקניינות נחשבים לאחד המסלולים המעניינים ביותר במסגרת לימודי רכש ולוגיסטיקה והם מאפשרים לכם, בוגרי הקורס, להשתלב בעבודה בטווח גדול מאוד של מקומות תעסוקה ושל תחומי עניין. קורס רכש וקניינות כולל הרבה נושאים שהכותרת שלהם היא 'כיצד לבצע קניות בצורה נכונה, אפקטיבית, יעילה, מהירה והכי טובה ללקוח'. הכוונה היא שקורס זה  ילמד אתכם איך להתייחס נכון למכרזי רכש, איך לנהל משא ומתן אפקטיבי מול לקוחות ומול ספקים, איך לאתר ספקים ומקורות אספקה, איך לנהל מלאי, איך לוודא את איכות המוצרים שרכשתם ועוד הרבה תכנים רלבנטיים ומעשיים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס רכש וקניינות?

לימודי רכש וקניינות לתואר ראשון ידרשו מכם לרוב להציג תעודת בגרות וציון פסיכומטרי, כפי שמקובל במוסדות האקדמיים בארץ. ככל שזה נוגע לקורסי רכש ולוגיסטיקה תנאי הקבלה משתנים ולכן כל אחד וכל אחת יכולים למצוא את מקומם בקורס זה או אחר. חלק מהקורסים מיועדים לאנשי תפעול שרוצים להתקדם לתפקידי ניהול לוגיסטיקה, חלקם פונים לאנשים שרוצים לעשות הסבה מקצועית לתחום זה, חלקם פונים למנהלי לוגיסטיקה בפועל שרוצים להרחיב את הידיעות שלהם וכן הלאה.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס ניהול ולוגיסטיקה נחשב במקרים רבים לקורס מקצועי והוא מפוקח לא מעט על ידי משרד התמ''ת. מה שזה אומר זה שכדי לסיים את הקורס יהיה עליכם לעבור את גם הבחינות המתאימות המועברות על ידי משרד התמ''ת. עוד דבר שפיקוח זה אומר הוא שקיימים מקרים שבהם אפשר להצטרף למסלול של קורס רכש ולוגיסטיקה במימון חלקי או מלא של המדינה, וכשזאת השורה התחתונה: בהחלט כדאי לכם לברר את העניין.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר