לימודי קוסמטיקה

לימודי קוסמטיקה

מה אני צריך כדי ללמוד קורס קוסמטיקה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימוד קוסמטיקה

לימודי קוסמטיקה תמיד משכו אותך ואפילו שאת צעירה את יודעת שזה מה שאת רוצה לעשות בחיים (או לפחות כרגע)? קורס קוסמטיקה יעניק לך את החלום שבו תמיד חשקת ויעזור לך לנתב את הקריירה למקום שאליו רצית. מאז שאת זוכרת את עצמך חברות ביקשו שתאפרי אותן, ידעת איך לצאת מהבית כמו שצריך, לא הפחיד אותך להתעסק עם מכשירים חשמליים ורפואיים ויש לך יכולת טבעית להסביר לנשים ולגברים איך נכון להם להיראות? לימודי קוסמטיקה אולי לא חלפו בראשך אבל זה נשמע כאילו הם מתאימים לך בול. אתן עוסקות בעיצוב גבות, בבניית ציפורניים ואפילו למדתן קורס פדיקור רפואי? למה שלא תמשיכו ללמוד קורס קוסמטיקה מעמיק נוסף ותגדילו את ארגז הכלים המקצועי שלכן ואת אפשרויות הטיפול שאתן מציעות ללקוחות שדופקים לכן על הדלת?

לימוד קוסמטיקה רפואית

איזה קורסים של לימודי קוסמטיקה קיימים?

קורס קוסמטיקה רפואית יפתח בפניכם עולם חדש של ידע ותלמדו בו אנטומיה ופיזיולוגיה, דרמטולוגיה, תכשירים קוסמטיים, מכשירים חשמליים בטיפולים קוסמטיים, בטיחות והיגיינה בעבודה, טיפולים באקנה ובבעיות עור, מסכות, איפור מקצועי, שיטות להסרת שיער ועוד הרבה נושאים שיהפכו אתכם למטפלים קוסמטיים ברמה גבוהה. אם אתם מתעניינים בקוסמטיקה ורוצים להתמקצע בענף ספציפי, קורס אפילציה יכול להיות אופציה מעניינת ורווחית עבורכם. מה שתלמדו זה טכניקות אפילציה להסרת שיער לצמיתות. תלמדו אנטומיה, פיזיולוגיה ומבנה השערה, תלמדו איך לעבוד נכון ולבצע אפילציה, איך לעבוד בצורה בטוחה והיגיינית, איך להסיר שיער מאזורים שונים בגוף, תכירו דרכים להתמודדות עם תופעות רפואיות ותגובות לטיפול ותרכשו עוד מיומנויות ועוד ידע באפילציה. עוד קורס מבוקש במסגרת לימודי קוסמטיקה הוא קורס הסרת שיער בשעווה. בקורס זה תכירו את סוגי השעוות, תלמדו איך להתאים שעווה לסוג שיער ולעור של הלקוחות שלכם, תתרגלו טכניקות ושיטות שונות להסרת שיער בהתאם ללקוחות ולמיקום השערה בגוף ותלמדו גם שיעורים עיוניים וגם שיעורים מעשיים שיכשירו אתכם לבצע הסרות שיער בשעווה לכל דורש. אם לימודי קוסמטיקה מעניינים אתכם ברמה העמוקה ביותר שלהם ואם אתם רוצים להתקדם גם לכיוון איפור, תוכלו לקחת קורס איפור בסיסי וגם קורס איפור מקצועי מתקדם. תכירו מוצרי איפור שונים, תלמדו איך להתאים איפור לאירוע שאילו הולכים הלקוחות שלכם, תלמדו איך להתאים את צבעי האיפור לסוג העור ולצבעי הפנים והלבוש, תלמדו איך לסדר גבות ולעבות או לדלל אותן במקרה הצורך, תלמדו על איפור אופנה ואיפור לצילומים, תלמדו איפור גוף, טכניקות איפור, השפעה של תאורה על איפור ועוד הרבה נושאים שיאפשרו לכם לפתוח עסק קוסמטיקה שמעניק גם שירותי איפור מתקדמים.

קורס קוסמטיקה רפואית

מה אני צריך כדי ללמוד קורס קוסמטיקה?

לימודי קוסמטיקה למתחילים שכוללים קורס קוסמטיקה בסיסי לא ידרשו מכם להציג יכולות גבוהות בקוסמטיקה או תעודות אקדמיות כלשהן. ברוב המקרים תתבקשו להראות שיש לכם 12 שנות לימוד ולעבור ראיון אישי. עם זאת, אם אתם רוצים להתקבל לקורסים המתקדמים יותר בענף הקוסמטיקה יכול בהחלט להיות שיבקשו מכם להראות שיש לכם ניסיון בתחום ולפעמים גם להציג תיק עבודות.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מהמכללות שמציעות לימודי קוסמטיקה מוכרות על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ולכן אם תרצו להצטרף לקורסים אלו, כדאי לכם לבדוק אם אתם עומדים בתנאים הנדרשים כדי לקבל סבסוד על הלימודים וכך תוכלו ליהנות מאותם לימודי קוסמטיקה כמעט בלי לשלם עליהם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים