לימודי פדיקור מניקור

לימודי פדיקור מניקור

איזה קורסים של לימודי פדיקור מניקור  קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס פדיקור מניקור?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


את עוסקת בבניית ציפורניים בתור תחביב ואת מרגישה שאת יכולה לפתח את זה למקצוע? קורס מניקור פדיקור יתווה לך דרך חדשה לחיים ויאפשר לך להיות מי שאת וליהנות ממקצוע מבוקש ורווחי. יש לך עבודה מסודרת שבה את יושבת כל היום מול מחשב, אבל את נורא רוצה לגוון את היום שלך, לטפח אחרים ואת עצמך ולפגוש אנשים חדשים? קורס מניקור פדיקור יכול להיות יופי של השלמת הכנסה ויופי של נקודת מפגש עם עולמות אחרים לגמרי. אתן אוהבות לטפח את עצמכן ואת הסובבים אתכן ואתן יודעות שאתן טובות בזה? אתן רוצות להשתלב בעולם היופי והקוסמטיקה אבל עדיין לא יודעות מאיפה להתחיל? קורס מניקור פדיקור מהווה בסיס ללימודים רבים בתחום וייתן לכן יופי של דריסת רגל בעולם חדש ומרתק.

איזה קורסים של לימודי פדיקור מניקור  קיימים?

קורס פדיקור מניקור ילמד אותך איך לשמור על כף הרגל ולטפח אותה תוך הקפדה על פרטים בכף הרגל, באצבעות ובציפורניים. תלמדו על מבנה הציפורן, תכירו שיטות וטכניקות לביצוע מניקור קוסמטי ומניקור רפואי, תלמדו איך לטפל בציפורן חודרנית, תלמדו על הדרך הנכונה לטפל בנגעי עור ובמחלות עור נפוצות, תלמדו איך לעבוד בצורה בטוחה במכשירים חשמליים לפדיקור ומניקור, תכירו קישוטים לציפורניים ותתרגלו את כל הנושאים שלמדתם תוך שמירה על היגיינה של כפות הרגליים והידיים של המטופלים ושלכם. בחלק מהקורסים שעוסקים בנושא לימודי פדיקור מניקור תוכלו ללמוד גם על הקמת עסק עצמאי לפדיקור ומניקור, טיפולי מסאז' נקודתיים ואף לקנות את התכשירים והמכשירים לביצוע טיפולים אלו. מעבר לטיפול פדיקור מניקור קוסמטי, אנשים רבים זקוקים לטיפולי פדיקור מניקור רפואיים. אם יש לכם רצון להעניק טיפולים אלו תוכלו ללמוד קורס מניקור פדיקור רפואי במכללות שמציעות מסלול לימודים זה. קורס מניקור פדיקור רפואי כולל לימוד מעמיק של הפיזיולוגיה של הציפורניים בכפות הרגליים ובכפות הידיים, שיטות טיפול שונות, זיהוי בעיות בציפורניים והתמודדות איתן (פטרת, יבלות שורש, ציפורן חודרנית וכו'), תכירו את המכשירים החשמליים בטיפולים אלו, תלמדו על טיפולי פדיקור ומניקור לאוכלוסיות מיוחדות דוגמת חולי סכרת, תלמדו על סוגי הפילינג השונים ואיך להתאים אותם לכל מטופל באופן אישי ובסוף תקנחו בטיפוח אצבעות הרגליים והידיים, בלקים ובקישוטים. אם אתם מתעניינים בפדיקור אבל נרתעים מהשימוש במחטים ובסכינים, השתלמות פדיקור יבשיכולה לענות לכם על הצרכים. קורס פדיקור יבש ילמד אתכם איך לבצע פדיקור בלי לגעת בעור הבריא של הרגל בכלל ובו תלמדו איך לעשות פדיקור בלי סכינים, איך לעבוד בעזרת חומרים ומכשירים, שיטות עבודה בפדיקור יבש וכללי זהירות ספציפיים בשיטה זו.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס פדיקור מניקור?

רוב המכללות שמציעות קורס מניקור פדיקור אינן דורשות תנאי קבלה מחמירים לקורסים, כך שבהחלט יכול להיות שכל מה שתתבקשו לעשות זה להתקשר, להירשם ולבוא לקורס.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

משרד התמ''ת מפקח על קורסים רבים בקוסמטיקה, ביניהם קורס מניקור פדיקור. עובדה זו חשובה אם אתם רוצים לראות איך תוכלו להשתלב בלימודים אלו ולצמצם את שכר הלימוד שלכם. אותו דבר נכון לגבי קורס מניקור פדיקור על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר