לימודים בחו

לימודים בחוץ לארץ - חוויה!

איזה מסלולי לימודים בחו"ל קיימים?

 מה תנאי קבלה ללימודים בחו"ל? 

יש עוד דברים שעלי לדעת על קורסים בחו"ל?

טיילת, ראית, חווית ונפגשת עם כל תרבות שעניינה אותך ועכשיו אתה רוצה קצת להישאר במקום אחד, שהוא לא בארץ, ולחיות כמו שחיים בחו"ל באמת? כדאי לך לברר על קורסים בחו"ל שבהם תוכל להיפגש עם צעירים וצעירות כמוך שרוצים לדעת עוד לקראת החיים האמתיים. אתם רוצים ללמוד תחומים שיש להם סף קבלה מאוד גבוה בארץ או כאלו שמוסדות הלימוד הנחשבים ביותר נמצאים דווקא מעבר לים? אתם לא צריכים לוותר על החלום, אלא פשוט לעשות סוויץ' בראש וללכת על לימודים בחו"ל. חוויה זאת בטוח תהיה.

איזה מסלולי לימודים בחו"ל קיימים?

לימודי עיצוב ואדריכלות בחו"ל מעניקים לכם חוויה משמעותית מעבר ללימודי העיצוב והאדריכלות עצמם. במסגרת לימודים אלו תוכלו להכיר תרבויות חדשות, מדינות אחרות ושיטות לימוד שלא בהכרח קיימות במדינת ישראל. לימודי עיצוב ואדריכלות בחו"ל כוללים מסלולי לימוד רבים, ביניהם אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, עיצוב אופנה, עיצוב גרפי ועוד הרבה תחומים. ההבדל המהותי בין לימודים בארץ לבין לימודים בחו"ל בכל מה שקשור לתחומי עיצוב או אדריכלות טמון בעובדה שהסגנון או הרוח העיצובית בחו"ל שונה מזו שיש בארץ ולכן גם הלימודים שונים ומגוונים ללומד הישראלי. אם אתם רוצים להיות רופאים ולא מוכנים לוותר על החלום רק בגלל תנאי הקבלה הגבוהים בצורה חריגה, לימודי רפואה בחו"ל יכולים להתאים לכם בול. לימודי רפואה בחו"ל מושכים אליהם יותר ויותר ישראלים והקהילות הישראליות שנוצרות במוקדי לימודים אלו נחשבות איכותיות ומושכות במיוחד. לימודים אלוכוללים את כל הנושאים שלומדים החברים שלכם, סטודנטים לרפואה בארץ, ועוזרים לכם לבנות את בסיס הידע לקראת הסטאז' והטיפול הממשי בחולים. לא מעט מוסדות לימוד לרפואה בחו"ל מציעים לימודים באנגלית (מה שאמור להקל מעט על ההתאקלמות) ומאפשרים לבצע את הסטאז' ולאחר מכן את ההתמחות בבתי החולים בארץ. לימודי אנגלית באנגליה ובארה"ב נחשבים למסלול לימודים חווייתי במיוחד משום שהוא מאפשר לכם ללמוד את השפה האנגלית בדרך ייחודיות פשוט על ידי החיים במדינה דוברת אנגלית. לימודים אלו מיועדים לאנשים שרוצים ללמוד אנגלית ושמבקשים לעשות זאת באווירה אחרת לגמרי ובמפגש עם אנשים בדיוק כמוהם שמגיעים ללימודים מכל העולם. לימודים אלו מתקיימים במסלולים של מספר שבועות עד מספר חודשים וברמת אנגלית שמתאימה לכל דורש.

מה אני צריך כדי ללמוד בחו"ל?

כל מדינה שמציעה מסלולי לימוד לסטודנטים זרים מציבה גם תנאי קבלה ודרישות סף אחרות, בהתאם למקום, למוסד האקדמי, לארץ המוצא ולמסלול הלימודים עצמו. לפני שאתם מבצעים הרשמה פשוטה דרך אתר האינטרנט של המכללה בחו"ל שבה אתם רוצים ללמוד, כדאי לכם לפנות למשרד הרישום של אותה מכללה (או להתייעץ עם ארגונים בארץ המתמחים בנושאים אלו) ולברר בדיוק מה אתם צריכים, מה תנאי הקבלה, מהו שכר הלימוד וכן הלאה.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודים בחו"ל מתבצעים במסלולי לימוד שונים ומגוונים ובנושאים רבים, בדיוק כפי שהם קיימים בארץ. תוכלו לנסוע וללמוד במשך מספר חודשים נושא מסוים, להצטרף למסלול לימודים לתואר אקדמי, להשלים קורסים לקראת תואר שכבר התחלתם בארץ (ולהפך) או ללמוד במשך מספר שנים לתארים מתקדמים. תלוי כמה תיהנו, כמה תרצו להישאר עוד, מהם דרישות הלימודים בארץ שבה בחרתם ובעוד משתנים רבים שאת חלקם אתם עדיין לא ממש יודעים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים