קורס מנהלי אחזקה

קורס מנהלי אחזקה

איזה קורסים של לימודי ניהול אחזקה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ניהול אחזקה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה איש מקצוע טכני שעובד כבר שנים בתחום התחזוקה ועכשיו אתה מחפש להתקדם לתפקידי ניהול, כדי לגוון את העבודה ולהעלות את השכר? קורס ניהול אחזקה יכול להתאים למטרות שלך בטווח הקצר ובטווח הארוך. את מהנדסת בתעשייה שמכירה את נושא החשמל וניצול החשמל באופן ישיר ואת מחפשת דרך נוספת למקסם את הרמה היצרנית של המפעל, תוך שאתם מצמצמים באנרגיה? קורס ממונה אנרגיה יכול לתת לך את כל הכלים שאת מחפשת ולפתוח לך נתיב קריירה חדש בתחום האחזקה או ניהול אחזקה. עברתם מספר הכשרות טכניות ואתם נחשבים לאנשי מקצוע מעולים שיודעים לשלב בין הכישורים הטכניים שלהם לבין הצרכים של כל מערכת שאיתה אתם באים במגע? למה שלא תלמדו קורס מנהלי אחזקה ותרחיבו את היכולות שלכם גם לתחומי הניהול ולדרגים הגבוהים?

איזה קורסים של לימודי ניהול אחזקה קיימים?

קורס מנהלי אחזקה בכירים מבנים ומערכות הוא קורס שיכשיר אתכם לתפקידי ניהול אחזקה ובעצם להפוך להיות בורג מרכזי במפעל שבו אתם עובדים או עתידים לעבוד. קורס מנהלי אחזקה כולל פרקים בניהול בתוך ארגון לצד לימודים טכניים בנושאי האחזקה השונים. במהלך הקורס תלמדו ניהול מערכות, תכנון לוחות זמנים ותקציבים, ניהול כוח אדם באחזקה, דיני עבודה, ניהול פרויקטים, קשר עם ספקים, תקנים ותקנות בטיחות בעבודה, אחזקת מבנים, מערכות מיזוג, מערכות אינסטלציה, מערכות חשמל וכיבוי אש, תקני איכות הסביבה ועוד הרבה נושאים מרתקים ומגוונים. אם אתם רוצים להתקדם במפעל שבו אתם עובדים, קורס בודק פנים לאביזרי הרמה יכול לעזור לכם לעשות את זה. תקנות משרד העבודה דורשות שאחת לפרק זמן כל אביזרי ההרמה במפעל יעברו בדיקת בטיחות, שעליה יכול להיות אחראי אחד מעובדי המפעל שעברו את הקורס המתאים. מה שתלמדו בקורס זה חוקים הקשורים לאביזרי הרמה, בדיקות שאינן פוגעות באביזרי ההרמה, תקנות בטיחות ועוד. קורס שרברבות הוא אחת מהדרכים הטובות ביותר להשתלבות בתחום האחזקה, בייחוד משום שאין כיום בניין, מבנה, תעשייה או מפעל שאינם זקוקים לשרברב מפעם לפעם, אם לא באופן שוטף. לימודי שרברבות כוללים לימודי תכנון והחלפת צנרת מים, טיפול בדודי שמש, התקנת כלים סניטריים, טפול במערכות סולאריות, נושאי ביוב שונים ועוד הרבה שיעורים מעשיים ועיוניים מעולם השרברבות.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מנהלי אחזקה?

הגיוון הגדול של הקורסים העוסקים בניהול אחזקה גורם לכך שתנאי הקבלה לכל קורס שונים ולכל מסגרת לימודים משתנה בהתאם למסלול הלימודים, ולכן אם אתם רוצים להתקבל לקורס ספציפי עליכם לבדוק זאת מול המוסד האקדמי שבו אתם רוצים ללמוד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מהמסגרות שמציעות קורס ניהול אחזקה מוכרות על ידי משרד התמ''ת ללימודים על חשבון המדינה. אם אתם מתעניינים בקורסים אלו שווה לכם לבדוק אם אתם עומדים בהגדרות משרד העבודה לסבסוד הלימודים, וכך תוכלו לחסוך לפחות את עלות הקורס.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר