לימודי תיווך

לימודי תיווך

איזה קורסים של תיווך נדל''ן קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס תיווך נדלן?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה יודע שהשוק החם ביותר היום, למרות כל המחאות ולמרות כל ההקפאות, הוא שוק הנדל''ן ואתה רוצה להיות חלק מהתנופה ואפילו להרוויח מזה כסף? קורס תיווך נדלן יהווה בסיס איתן לכל קריירה שבה תבחר בתחום זה. את מחפשת הכנסה שתאפשר לך לווסת את החיים בקצב שלך ושתוכלי לשחק איתה ולהגביר או להנמיך פעילות בהתאם לצרכים? זה נכון שהרבה תחומים מתאימים לך אבל קורס תיווך נדלן ייתן לך את כל אלו והרבה יותר. יש לכם עבודה מסודרת אבל אתם מעוניינים בעוד הכנסה צדדית קטנה (אולי אפילו גדולה) כדי להשלים את ההכנסות ותמיד הייתה לכם נטייה להתאים דירות לחברים ולבני משפחה? קורס תיווך נדלן יקנה לכם עוד כלי שבעזרתו תוכלו להרוויח לא מעט ולעזור לעוד ועוד אנשים. לכו תדעו, אולי עוד תהפכו את זה לקריירה.

איזה קורסים של תיווך נדל''ן קיימים?

קורס תיווך נדלן יכין אתכם לקראת בחינות הנדל''ן המועברות על ידי רשם המתווכים של משרד המשפטים ויקנה לכם דריסת רגל ראשונה בתחום. במסגרת הקורס תלמדו חוקים הקשורים לנדל''ן, כגון חוק שמאי מקרקעין, חוק המתווכים, חוק החוזים, חוק הגנת הצרכן ועוד;וכן נושאים נוספים הקשורים לעבודת המתווך, ביניהם: הקמת משרד תיווך, משכנתאות ובטחונות, שיווק נדל''ן, שיחות מכירה, גיוס לקוחות ואתיקה מקצועית. קורס תיווך נדלן אינו ארוך והוא ידרוש מכם סך הכול בסביבות 60 שעות לימוד, ואולי גם כמה מרתונים לקראת בחינת הרישוי. אם אתם לא רוצים לשבת בכיתה וללמוד את המסלול הארוך שיכין אתכם לקראת תפקיד מתווך נדלן וכל מה שאתם רוצים זה כמה מפגשים מרוכזים של הכנה לבחינת הרישוי, קיים קורס הכנה למבחן רישוי רשם המתווכים במסלול מקוצר. לימודים אלו מתקיימים במשך מספר מפגשים מועט והם מתמקדים בהכנה לבחינה תוך התייחסות לחוקים שעליהם תבחנו והרבה מאוד שעות תרגול על בחינות קודמות ומתן מענה לשאלות דוגמה רבות. אם כבר עברתם את בחינות הרישוי ועכשיו אתם רוצים להקים עסק לשיווק נדלן אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, קורס שיווק נדל''ן יכול להקנות לכם את הכלים הדרושים כדי לצאת לדרך. קורס זה ילמד אתכם איך לבנות איזור התמחות, איך למתג את עצמכם כך שיכירו אתכם וידעו לפנות למשרדכם, איך לגייס נכסים בבלעדיות, איך לבצע משא ומתן, איך להתמודד עם התנגדויות ואף יתרגל אתכם בשיעורים אלו בצורה מעשית. קורס שיווק נדל''ן אורך כשמונה מפגשים, פעם בשבוע בשעות אחר הצהריים כך שתוכלו להמשיך לעבוד כרגיל ולקחת את הקורס כתגבור למשרד המתפתח.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס תיווך נדלן?

אחד היתרונות הגדולים ביותר בעבודה בשוק הנדל''ן טמון בעובדה שלא תצטרכו להציג תואר אקדמי או ללמוד במשך פרקי זמן ארוכים כדי להיות זכאים לתעודת גמר ולרישיון לעסוק בתחום. אותו דבר אמור לגבי הלימודים בקורס, שכן כל מי שרוצה לעסוק בתחום הנדל''ן והוא מעל גיל 18 יכול להצטרף לאחד הקורסים המוצעים וללמוד את הנושא לעומקו.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודים במסגרת של קורס שיווק נדל''ן אינם מקנים תעודת גמר, אלא רק מעבר של בחינות משרד המשפטים לצורך קבלת הרישיון נחשבות כסיום מוצלח. במילים אחרות: גם אם השתתפתם בקורס ולמדתם את כל התכנים, אבל נכשלתם בבחינת רשם המתווכים, לא תוכלו לעסוק בתחום תיווך נדלן ותצטרכו לחזור שוב ושוב על הבחינה, עד לקבלת הרישיון, כדי להשתלב בתחום בצורה פעילה.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים