לימודי עיצוב אופנה

לימודי עיצוב אופנה

קורס עיצוב אופנה

איזה מסלולים של לימודי עיצוב אופנה קיימים?

מה צריך כדי ללמוד לימודי עיצוב אופנה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

פריז, לונדון ורומא הן מילים נרדפות עבורך לאופנה, אופנה ואופנה? כנראה שאף אחד לא צריך להגיד לך שאת חייבת למצוא את עצמך באחד המסלולים המציעים לימודי עיצוב אופנה. אתה אוהב להסתכל על בגדים ולהבין איך אפשר להפוך אותם לייחודיים? קורס עיצוב אופנה מיועדים לך ולאנשים בעלי אותה התחושה ואותו הטאץ'. למרות שהבגדים אינם עושים את האדם, אתם מבינים שהם בהחלט חלק גדול ממנו ומאיך שהוא מציג את עצמו? לימודי עיצוב אופנה יושבים עליכם בול.

איזה מסלולים של לימודי אופנה קיימים?

קורס סטיילינג לוקח את עולם האופנה ומתאים אותו לכל מי שרוצה לדעת איך להתלבש נכון, להיראות טוב יותר ולהרגיש הרבה יותר בעל ביטחון עצמי. לימודי סטיילינג פתוחים בפני אנשים שרוצים לעזור לאחרים לחוות את החיים בצורה מלאה יותר גם דרך האופן שבו הם מציגים את עצמם. לימודי סטיילינג כוללים נושאים רבים בתחום הלבוש והאופנה והם עוסקים במבני גוף שונים, בצבעים, בהתאמת בגד לאירוע, בסיוע במהפך אופנתי וכן הלאה. קורס סטיילינג אורך בדרך כלל כארבעה חודשים והוא נלמד לרוב במסגרת של לימודי ערב, כך שאפשר בהחלט להמשיך לעבוד ולפתח קריירה בתחומים אחרים ולהתעניין בלימודים אלו. קורס ציור, איור ועיצוב אופנה מעניק למשתתפים בו את הכלים להיכנס אל עולם האופנה ולהתחיל קריירה בתחום האופנה ברגל ימין. הלומדים בקורס ציור, איור ועיצוב אופנה יכירו מושגי יסוד בעולם האופנה, תולדות הלבוש, יתנסו בתפירה, בגזירה ובעבודה עם פרטי לבוש ואף ירכיבו קולקציה משל עצמם כתיק עבודות מעשי. הנושאים בקורס כוללים: ציור ועיצוב אופנה, טכניקות ציור על פי דוגמנית, הפקת אופנה, תדמיתנות, שמלות כלה וערב, הרכבת קולקציה, פריטים ואביזרים באופנה ועוד הרבה נושאים מרתקים ומעניינים. אם אתם מעצבים ואתם רוצים להפיץ את הקולקציה שלכם ואת הכישרון שלכם לקהל הלקוחות בצורה הנכונה ביותר, לימודי שיווק אופנה למעצבים יכולים להתאים לכם. במסגרת קורס שיווק אופנה למעצבים תלמדו את השלבים הקריטיים בפתיחת עסק בעיצוב אופנה, כיצד לתמחר את העבודות שלכם, איך למצוא שם ומהו מיתוג, מכירות ושיווק, בניית שיתופי פעולה בעולם האופנה, אופנה מסחרית, עבודת יחסי ציבור, ארגון וסדר, משאבי אנוש בעסק אופנה ועוד נושאים רבים אחרים. קורס שיווק אופנה למעצבים אורך כעשרה מפגשים המתקיימים פעם בשבוע.

לימודי אופנה

מה צריך כדי ללמוד לימודי עיצוב אופנה?

חלק מהקורסים המוצעים במסגרת קורס עיצוב אופנה פונים לקהל יעד של מעצבים ואנשי אופנה העוסקים בתחום. כדי להתקבל לקורסים אלו תידרשו בדרך כלל לעמוד בתנאי סף מקצועיים המהווים בסיס ללימודים בקורס עצמו. קורסים אחרים במסגרת לימודי עיצוב אופנה פתוחים לקהל הרחב ולכל מי שמתעניין ב- לימודי אופנה. תנאי הקבלה לקורסים אלו משתנים בהתאם לרמת הקורס, להכשרה שעוברים המשתתפים ולתעודה המתקבלת בסופם. בדרך כלל יבקשו מכם להסביר מדוע אתם רוצים ללמוד אופנה, לעבור בחינות בסיסיות ואולי אף להציג תיק עבודות.

עיצוב אופנה לימודים

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי עיצוב אופנה כוללים מגוון רחב מאוד של קורסים ולכן אם אתם לא יודעים עדיין אם ברצונכם להשקיע במסלולים המעמיקים יותר של קורס עיצוב אופנה, תוכלו להצטרף לקורסים הבסיסיים ו''לטעום'' את הנושא מקרוב. כך לדוגמה תוכלו ללמוד תפירה, גזירה, איור אופנה וכן הלאה, ולראות אם אתם רוצים להמשיך הלאה או שמה שחשבתם הוא ממש לא המציאות.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר