לימודי אדריכלות ועיצוב פנים

לימודי אדריכלות

מסלולי אדריכלות

איזה מסלולים של לימוד אדריכלות קיימים? מה צריך כדי ללמוד קורס אדריכלות? יש עוד דברים שעלי לדעת? אתה מחפש מקצוע שיהיה גם יצירתי, גם יוקרתי וגם טכני? לימוד אדריכלות יכולים להיות הבחירה הטובה ביותר בשבילך. את אוהבת לחשוב על האופן שבו חללים מסתדרים זה עם זה ובניינים מוזרים תמיד ריתקו אותך? קורס אדריכלות ועיצוב פנים יכול לעזור לך להפוך את הסקרנות למקצוע. יש לכם רצון ליצור מקום לאנשים לגור בו, לעבוד בו ולחיות בו תוך התחשבות בסביבה ובטבע? לימוד אדריכלות יכולים להקפיץ אתכם מדרגה ואפילו יותר.

קורס אדריכלות ועיצוב פנים

איזה מסלולים של לימוד אדריכלות קיימים?

מכינה לאדריכלות מיועדת לאנשים שרוצים להתקבל למסגרות השונות המציעות לימודי אדריכלות, ומעוניינים להגיע לבחינות הכניסה מוכנים ככל האפשר. במסגרת מכינה לאדריכלות לומדים המשתתפים מושגי יסוד באדריכלות, קריאת שרטוטים ועוד נושאים באדריכלות. כמו כן, המשתתפים עמלים על תיק עבודות, עושים הכנה לבחינות הכניסה ומשתתפים בראיונות דמה כחלק מההכנה המעשית. מכינה ללימודי אדריכלות אורכת בדרך כלל כחצי שנה עד שנה, תלוי במספר המפגשים השבועי ובצורך האישי של כל משתתף בתרגול חוזר של המבחנים ושל הנושאים שנלמדו. הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים הוא אדם שלמד בין שנתיים לבין שלוש שנים במסגרת לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים ומוכשר לעסוק בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים. קורס הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים נלמד במתכונת של לימודי הנדסאים והוא כולל את התחומים שעליהם אמון אדריכל, כולל לימודי יסוד מדעיים (מתמטיקה, פיזיקה, אנגלית טכנית, יסודות השרטוט ועוד) וכן רישום מודלים, תוכנות אדריכלות, תולדות האמנות, תכנון אדריכלי, ניהול בנייה וכן הלאה. במהלך לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים משתתפים הלומדים בסיורים בהתאם לתוכנית הלימודים, נפגשים עם נושאי תאורה, סניטציה, חימום ומיזוג, אקוסטיקה ועוד נושאים רבים שמכשירים אותם לעסוק בתחום זה לאחר הלימודים. לימודי שרטוט ארכיטקטוני פונים לקהל יעד של אדריכלים ושל מעצבי פנים שרוצים ללמוד כיצד לעבוד עם תוכנות שרטוט ממוחשבות כחלק מהתפקוד היום יומי שלהם במהלך העבודה. קורס שרטוט ארכיטקטוני מעניק כלי עבודה עם תוכנה המאפשרת הוצאת תוכניות עבודה לבניין בתלת ממד כולל חתכים של הבתים, מודלים וכן הלאה. לימודי אדריכלות בחו''ל מעניקים ללומדים חוויה של לימודים בחוץ לארץ שבסופם יהיו זכאים לתואר אקדמי לכל דבר. לימודי אדריכלות בחו''ל פתוחים בפני כל מי שרוצה ללמוד אדריכלות ולפתח קריירה של אדריכל, ורוצה לעשות זאת באווירה אחרת, בשפה אחרת ובשכר לימוד שונה. לימודי אדריכלות בחו''ל אורכים בדרך כלל בין שלוש שנים לבין חמש שנים, בהתאם למסלול הלימודים ולמדינה שבה תבחרו ללמוד.

מה צריך כדי ללמוד קורס אדריכלות?

חלק מהקורסים המוצעים במסגרת לימוד אדריכלות מיועדים לאנשי מקצוע בתחום האדריכלות או עיצוב פנים. קורסים אלו דורשים בדרך כלל הצגת תעודות רלבנטיות, ניסיון מעשי וראיון אישי. קורסים אחרים במסגרת קורס אדריכלות ועיצוב פנים מכשירים את הלומדים בהם לקראת בחינות הכניסה ללימודי אדריכלות ועל כן לרוב אין דרישות סף או תנאי קבלה למסלולי לימודים אלו, מלבד הרצון להתקבל לבית ספר לאדריכלות והתשוקה לעשות את כל מה שניתן כדי להתקבל. לימודי אדריכלות אחרים דורשים תנאי קבלה משתנים, בהתאם למסלול הלימודים, המוסד המעביר את הקורסים והתעודה המתקבלת בסופם.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מקורסי האדריכלות מוצעים גם במסגרת קורסים של משרד התמ''ת ומוכרים לצורך סבסוד חלקי או מלא לזכאים. זכאות נמדדת על ידי כמה קריטריונים המוגשים על ידי משרד העבודה, ולכן כדאי לבדוק את התאמתכם לסבסוד משום שכך תוכלו ללמוד מקצוע יוקרתי ורווחי, בתשלום סמלי.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר