קורס מנהלי רשתות

קורס מנהלי רשתות

איזה קורסי ניהול רשתות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ניהול רשתות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לא נסתרה ממך העובדה שהעולם הולך היום יותר ויותר לתקשורת באמצעות רשתות, ואת רוצה להיות חלק מהמגמה ומההתקדמות? קורס ניהול רשתות זאת נקודת התחלה לא רעה בכלל. יש לך תפקיד מסודר בארגון שבו אתה עובד, אבל אתה שואף ליותר והתחום של רשתות מחשבים מעניין אותך? קורס ניהול רשתות יכול להיות רעיון טוב עבורך. אתם מחפשים קורס שיעניק לכם הכשרה מקצועית, יעסוק בתחום מבוקש וייתן לכם מקפצה בפיתוח קריירה מעניינת? קורס ניהול רשתות עונה על כל ההגדרות ואפילו יותר. ניהול רשתות הוא תחום שעוסק בעולם התקשוב ואבטחת המידע בחברות, בתעשיות ובארגונים. מה שזה אומר זה שמנהל רשתות תקשורת צריך להכיר את הצרכים של הארגון שבתוכו הוא עובד, לבנות רשת תקשורת מתאימה ולהטמיע את השימוש בה אצל העובדים. במקביל עליו לטפל בתקלות ולפתור בעיות שצצות במהלך השימוש.

 

איזה קורסי ניהול רשתות קיימים?

קורס ניהול רשתות תקשורת הוא קורס שפונה לאנשים שרוצים לעשות הסבה מקצועית או ללמוד איך להרחיב את היכולות שלהם בניהול רשתות תקשורת בארגונים גדולים. בזמן הקורס תלמדו על רשתות מקומיות לתקשורת, ציוד תקשורת הדרוש לבניית רשתות, ניהול הרשאות ומדפסות, התקנת שרתים פונקציונאליים, התמודדות עם תקלות ברשת ועוד הרבה נושאים. לימודים אלו אורכים בדרך כלל כשנה במסגרת של פעם או פעמיים בשבוע, ומאפשרים לכם להמשיך לעבוד, ללמוד ולנהל חיים אישיים במהלך הקורס כולו. קורס תחזוקת רשתות תקשורת נחשב לקורס מבוקש ביותר בתחום רשתות תקשורת, בעיקר בגלל שארגונים רבים כבר הטמיעו את השימוש ברשתות אלו והצורך במישהו שיתחזק אותן ויטפל בתקלות הוא ההכרחי כרגע. קורס תחזוקת רשתות תקשורת לעתים משלב גם קורס תחזוקת מחשבים אישיים וכולל נושאים הקשורים גם לטיפול שוטף, ניהול, אבחון תקלות ומתן פתרונות ברשתות תקשורת וגם עבודה נכונה על מחשבים אישיים, פתרון תקלות, התקנת תוכנות בסיסיות וכן הלאה. משך הלימודים בקורס תחזוקת רשתות תקשורת הוא כשבעה או כשמונה חודשים. קורס טכנאי מחשבים עם הסמכת MCITP ייתן לכם יופי של נקודת זינוק בדרך לקריירה בתחום המחשבים ורשתות התקשורת. במהלך קורס זה תזכו ללמוד את עבודת טכנאי המחשבים, הכוללת חומרה וטכנאות, טכנולוגיות מתקדמות, איתור תקלות, מערכות הפעלה ועוד תחומים שעליהם אחראי טכנאי המחשבים. במקביל תעסקו גם בעבודת מנהל רשתות תקשורת ותלמדו כיצד בונים רשת תקשורת, איך מתאימים את הרשת לצרכים השוטפים של הארגון, איך פותרים בעיות וכן הלאה. פעמים רבות בקורס זה יתקיימו כמה שיעורים או הרצאות שעוסקים בפיתוח עסק עצמאי בתחום זה, וכך תוכלו לרכוש כלים מעשיים אם המטרה שלכם היא לפתוח עסק עצמאי לטכנאות מחשבים ולרשתות תקשורת.

 

 

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ניהול רשתות?

חלק מהקורסים המציעים ניהול רשתות תקשורת אינם דורשים הצגה של תעודת בגרות או של ציון פסיכומטרי, וכל מה שתצטרכו לעשות כדי להתקבל הוא מבחן בסיסי וראיון בוועדת קבלה. עם זאת, חלק מהקורסים מיועדים לאנשים שיש להם רקע במחשבים או אפילו ברשתות תקשורת ולכן אם אתם רוצים להצטרף לקורסים המתקדמים האלו, תצטרכו לעמוד בתנאי הקבלה שהם דורשים בכל קורס וקורס בנפרד.

 

 

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לא מעט קורסים העוסקים ברשתות תקשורת נחשבים להכשרה מקצועית, לפחות בכל מה שנוגע לפיקדון לחיילים משוחררים. אם השתחררתם מהצבא לפני פחות מחמש שנים ואתם מעוניינים להשתמש באותו מענק כדי לשלם על הקורס, כדאי לכם לברר אם המוסד האקדמי שבו אתם מבקשים ללמוד עונה על הדרישות לעניין זה. עוד משהו שכדאי לדעת הוא שיש הרבה מסלולי לימוד ברשתות תקשורת המשלבים הכשרה מקצועית נוספת, כמו טכנאי מחשבים או תוכנות ספציפיות, ולכן כדאי לכם לברר בדיוק מה הקורס נותן לכם ובעיקר מה אתם רוצים להפיק ממנו.

 

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים