קורס טכנאי מחשבים

קורס טכנאי מחשבים

איזה קורסי טכנאי מחשבים קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס טכנאי מחשבים?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אחד הדברים הראשונים שאתם עושים כשאתם קונים מחשב חדש זה לפרק אותו ואז להרכיב אותו שוב? יש לכם ידיים טובות ואתם משתמשים בהן לא מעט? זה אולי נשמע לכם בסיסי, אבל אתם ממש מתאים ללמוד קורס טכנאי מחשבים. אז אם אתם מחפשים מקצוע מבוקש שעוסק במחשבים אבל לא ממש מתחשק לכם לשבת על הכיסא כל היום ולהקליד ולהקליד ולהקליד? קורס טכנאי מחשבים ייתן לכם בדיוק מה שאתם מחפשים. באופן כללי ניתן לומר שעבודתו של טכנאי מחשבים עוסקת בעיקר באיתור תקלות, התקנת תוכנות ורכיבים טכניים, טיפול שוטף במחשבים אישיים ובמחשבי חברה, תמיכה טכנית וכן הלאה. אם זה מעניין אתכם ואם אתם רוצים לדעת עוד, הצטרפו לקורס טכנאי מחשבים ושאלו כל מה שאתם רוצים.

איזה קורסי טכנאי מחשבים קיימים?

לימודי טכנאי מחשבים אישיים ורשתות תקשורת עוסק בהרבה תחומים שלהם נזקק טכנאי המחשבים במהלך עבודתו. כמו כן הוא יעניק לכם התמחות של רשתות תקשורת שנחשבת לאחת ההתמחויות המבוקשות ביותר בתחום היום. לימודים אלו כוללים היכרות מעמיקה עם מבנה המחשב, סוגי מחשבים, ציוד משלים, מערכות הפעלה, תחזוקה שוטפת, התקנה של תוכנות וחומרות שונות, רשתות תקשורת, שדרוג תוכנות וגרסאות, טיפול בתקלות ובכשלים מערכתיים ונושאים רבים אחרים. הקורס אורך בסביבות שנה במפגשים של פעם בשבוע או של פעמיים בשבוע, והוא לא רק נלמד באופן עיוני, אלא גם כולל הרבה מאוד תרגול מעשי במעבדות מחשבים. עבודה מעשית זאת מאפשרת לכם להתאמן על מה שלמדתם לקראת השתלבות בשוק העבודה בתחום זה. אם אתם מחפשים קורס בסיסי יותר שייתן לכם אפשרות להתחיל מייד לעבוד בזמן קצר, אתם יכולים לברר על קורס טכנאי מחשבים ניידים. בהתחשב בזה שיותר ויותר אנשים מוותרים על המחשב הגדול והמוכר ועוברים לנהל את חייהם דרך מחשבים ניידים, זאת אולי בחירה מאוד מתבקשת. במהלך קורס טכנאי מחשבים ניידים תלמדו על מבנה המחשב הנייד, חומרה, פירוק מחשבים ניידים והרכבתם, איתור תקלות, התקנת תוכנות על מחשב נייד ועוד הרבה נושאים שיהפכו אתכם למומחים בתחום. קורס טכנאי מחשבים עם הסמכת MCITP ייתן לכם יופי של נקודת זינוק בדרך לקריירה בתחום המחשבים ורשתות התקשורת. במסגרת הקורס תלמדו על עבודת טכנאי המחשבים, הכוללת חומרה וטכנאות, טכנולוגיות מתקדמות, איתור תקלות, מערכות הפעלה ועוד תחומים שעליהם אחראי טכנאי המחשבים. במקביל תעסקו גם בעבודת מנהל רשתות תקשורת ותלמדו איך בונים רשת תקשורת, איך מתאימים את הרשת לצרכים השוטפים של הארגון, איך פותרים בעיות וכן הלאה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס טכנאי מחשבים?

הקורסים הבסיסיים שיהפכו אתכם לטכנאי מחשבים מתחילים לרוב לא ידרשו מכם להציג תעודת בגרות וכל מה שתצטרכו כדי להתקבל זה להירשם ואולי גם לעבור ראיון אישי. אם אתם מתעניינים במסלולי לימוד מתקדמים יותר, יכול להיות שיבקשו מכם לעבור מבחן סף במתמטיקה או באנגלית (או בשניהם) ולהוכיח את היכולות שלכם בדרך לרכישת התעודה.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לא מעט קורסים לטכנאי מחשבים מוכרים לצורך מענק הלימודים לחיילים משוחררים (כלומר, הפיקדון), וכדי להשתמש בו עליכם לברר שמוסד הלימודים שבו אתם רוצים ללמוד עומד בתנאים הנדרשים. בנוסף, משרד התמ''ת מכיר ושותף בהרבה מסלולי לימוד של טכנאי מחשבים וכדי לזכות בתואר המוגש על ידי המשרד, תצטרכו לעבור גם את המבחן שהוא דורש, מעבר לבחינת סיום הקורס.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר