לימודי רפואה משלימה

לימודי רפואה משלימה

איזה קורסים של לימודי רפואה משלימה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי רפואה משלימה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

תמיד נמשכת לעולם הרפואה המשלימה ואת מאמינה שהגוף והנפש מחוברים זה לזה ויוצרים מארג בלתי נפרד של תחושות ושל מצבים פיזיים? לימודי רפואה משלימה יהפכו את דרך החיים שלך ואת האמונות שלך למקצוע מרתק שהביקוש אליו רק הולך וגובר עם השנים. סיימת לימודי רפואה משלימה ואתה רוצה לקחת עוד כמה קורסים ולעדכן את היכולות המקצועיות שלך? קורסים ברפואה משלימה העוסקים בתחומים שונים פתוחים בפניך ויאפשרו לך להציע ללקוחות הקבועים והחדשים שלך עולם נוסף של טיפולים ושל פתרונות. אתם מחוברים לרפואה משלימה ומחפשים תמיד את הפתרון האחר (זה שלא כתוב בספרי הלימוד הקונבנציונאליים)? אתם אוהבים לעזור לאנשים ולטפל בהם, הן במישור הפיזי והן במישור הרוחני? אם לא חשבתם על זה עד היום, הגיע הזמן שתכירו בעובדה שלימודי רפואה משלימה יעזור לכם לעשות גם את זה וגם את זה.

איזה קורסים של לימודי רפואה משלימה קיימים?

קורס אנטומיה ופיזיולוגיה הוא הקורס הבסיסי ביותר במסגרת לימודי רפואה בכלל ובמסגרת לימודי משלימה בפרט. קורס אנטומיה ופיזיולוגיה יעשיר את הידע שלכם באנטומיה - שזה המבנה והמערכות המרכיבות את גוף האדם, בפיזיולוגיה – שזה התהליכים שמתרחשים בגוף, ובפתולוגיה – שזה האופן שבו הגוף מתפקד בשעת מחלה. קורס אנטומיה ופיזיולוגיה כולל לימוד מעמיק של העצמות, השרירים, הלב וכלי הדם, מערכת העיכול, מערכת הנשימה, מערכת החיסון, מערכת הרבייה, מערכת ההפרשה, מערכת העצבים ועוד מערכות ואיברים שונים ורבים בגוף. היתרון המרכזי של קורס אנטומיה ופיזיולוגיה מבחינתכם הוא היכולת להתחיל ללמוד קורסים ברפואה משלימה לאט ולעכל את החומר הנלמד בצורה איטית ומבוקרת. לימודי הרבליסט קליני יכשירו אתכם לטפל באנשים אחרים בעזרת צמחי מרפא ולעשות בידע שתרכשו שימוש רב ויעיל. לימודים אלו נמשכים ארבע שנים והם כוללים לא רק לימודי רפואה משלימה, אלא גם שיעורים מדעיים וקליניים שיעזרו לכם להבין את ההיגיון מאחורי הטיפול ואת הדרך הנכונה לתשאל את החולה שמגיע אליכם בבקשת סיוע. מה שתלמדו במסלול לימודי הרבליסט קליני הוא על ההיסטוריה והפילוסופיה שמאחורי רפואת צמחים, עזרה ראשונה בצמחים, אנטומיה ופיזיולוגיה, תזונה, רוקחות טבעית, מדיטציה, פתולוגיה, מרפאות צמחים, קריאה והבנה של בדיקות דם ועוד הרבה נושאים מרתקים. בהמשך הלימודים תבצעו גם התמחות קלינית שתפגיש אתכם עם מטופלים אמתיים ועם הצורך להרכיב טיפול ממושך או קצר מועד. השתתפות בקליניקה היא חשובה כדי לשכלל את היכולות שלכם ולהכין אתכם לקראת העולם האמתי והעבודה שמחכה לכם. אם יש לכם ידע ברפואה משלימה ואתם רוצים לקחת קורס נוסף שיאפשר לכם להרחיב את כישורי האבחון והטיפול שלכם, קורס כירולוגיה יכול להתאים לכם בהחלט. במסגרת קורס כירולוגיה תלמדו איך לבצע אבחון דרך כפות הידיים ולהיעזר באבחון הזה כמשלים לטיפול או לאבחון שכבר ביצעתם בכלים אחרים שיש ברשותם. תלמדו על מבנה כפות הידיים (קווים, גבעות, זמנים, הצד פנימי של היד והצד החיצוני שלה וכן הלאה), תכירו את הנתונים שיכולים להשפיע על כפות הידיים ותבצעו הרבה תרגולים על חבריכם לכיתה ועל מטופלים חיצוניים בתחום זה.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי רפואה משלימה?

באופן כללי אפשר לומר שכל המסגרות שמציעות לימודי רפואה משלימה מציבות תנאים אחרים ודרישות אחרות למי שרוצה ללמוד בהן. עם זאת, רוב המכללות לא דורשות תנאים אקדמיים גבוהים במיוחד וסיכוי סביר שתצרכו לעבור ראיון אישי ואולי גם להציג תעודת בגרות.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימים הרבה ענפים במסגרת לימודי רפואה משלימה, ולכן אם אתם יודעים את התחום שבו אתם רוצים לעסוק כדאי לכם להתעניין בקורס ספציפי שילמד אתכם את הכלים האלו.רוב המטופלים שניגשים לקבל סיוע ברפואה משלימה לא מחפשים תעודות רבות ודיפלומות, אלא הרבה הבנה, ניסיון בשטח ושיטת טיפול מסוימת.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר