לימודי ריתוך

לימודי ריתוך

איזה קורסים של לימוד ריתוך קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ריתוך?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה רוצה להשתלב בתעשייה אבל מהצד המקצועי, לא מהצד של אלו שיושבים מול המחשב כל היום? קורס ריתוך יפתח בפניך אופציות תעסוקה רבות שכוללות עבודה עם הידיים ולימוד טכניקות מתקדמות ומפותחות. אתה עובד אחזקה במפעל ומידי פעם אתה נתקל בצורך ליצור פתרונות באמצעות כלים שונים, שבהם אתם לא כל כך מבין? נמאס לך לחכות שמישהו אחר יבנה עבורך מסגרות או כלי עבודה שלהם אתה נזקק? קורס ריתוך יאפשר לך לעשות את העבודה ברמה גבוהה יותר ויקדם אותך מבחינה מקצועית במקום עבודה זה וכן במקום העבודה הבא. אתם רוצים לעבוד עם מתכות? חשוב לכם ללמוד איך לחבר ביניהן ואיך ליצור מהן משהו חדש לגמרי? קורס ריתוך שעוסק בתפרים שונים, במתכות שונות, בצורות חיתוך שונות ובכלים נוספים ישדרג את היכולות שלכם ויאפשר לכם להגיע לאן שאתם מבקשים בתחום זה.

איזה קורסים של לימוד ריתוך קיימים?

ריתוך אלקטרודה בסביבת CO2 הוא קורס מבוקש שידוע בעובדה שהבוגרים שלו (כלומר אלו המסיימים את הקורס בהצלחה) מוצאים בדרך כלל עבודה בקלות ובמהירות. במסגרת קורס אלקטרודה בסביבת CO2תלמדו את מהות הריתוך, סוגי תפרים בריתוך, טכניקות ריתוך ידני, הגנת נקודות ריתוך, ריתוך מתכות שונות, חומרי עזר לריתוך, בקרת איכות בריתוך, בטיחות בעבודה ועוד הרבה נושאים שקשורים לריתוך בפועל ולמעטפת של ריתוך. ריתוך צנרת ומיכלי לחץ יקנה לכם טכניקות ריתוך שאיתן מרתכים צנרת שהתפקיד שלה הוא לעמוד במצבי לחץ פנימי, תוך שהיא שומרת על השלמות שלה הן מבחינה מבנית והן מבחינה תפקודית. הקורס כולל נושאי בטיחות בעבודה, קריאת תוכניות צנרת, שיטות ריתוך, מסגרות וחיבורים בצנרת, כלי מדידה שימושיים לרתכים ועוד. בנוסף ללימוד העיוני של הקורס תתנסו רבות גם בעבודת ריתוך בפועל במעבדות המכללה שבה תלמדו ותיבחנו גם במבחן עיוני וגם במבחן מעשי. כיוון מכונות CNC ילמד אתכם איך להפעיל מחרטות ומכונות לחיתוך מתכות CNC ואיך לכוון מערכות אלו. הלימודים בקורס שמים דגש על ידע מעשי ועל התנסות מעשית בתפעול מחרטות ומכונות לחיתוך מתכות, וילמד אתכם איך להפעיל כלי עבודה בהפעלה ידנית ואוטומאטית של מכונות CNC, איך לעבוד עם תוכניות מובנות, איך לעשות הכנה נכונה לייצור חלקים, איך לקרוא שרטוטים, איך לבדוק חלקים, איך לעשות בקרת איכות למוצר ועוד פרקים חשובים בתחום.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ריתוך?

לימוד ריתוך מתייחס בדרך כלל ללומדים בו (כלומר אליכם) כאנשים חסרי רקע בתחום שבאים ללמוד ריתוך מאפס. מסיבה זו תנאי הקבלה לקורס ריתוך הם בסיסיים ביותר ולפעמים כוללים עשר שנות לימוד, ועדת קבלה או הכרה בסיסית של מחשב ושל השפה האנגלית. לעומת קורסי ריתוך אלו, קיימים מספר קורסים בריתוך שמקנים ידע בתוכנות ריתוך שונות. קורסים אלו יבקשו תנאי קבלה גבוהים יותר, ולכן אם ברצונכם ללמוד קורס ריתוך מסוג זה, עליכם לפנות אל המכללה שמעבירה את הקורס ולהתעניין באופן ספציפי במסלול הלימודים שאותו אתם מבקשים.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס ריתוך נחשב למסלול לימוד מקצועי לכל דבר. בהתחשב בכך משרד התמ''ת מכיר בהרבה מאוד מכללות שמציעות לימוד ריתוך לצורך לימודים על חשבון משרד העבודה. אם אתם מתעניינים בקורס ריתוך כחלק משדרוג מקצועי או הכשרה מקצועית נפרדת, כדאי לכם לבדוק את התאמתכם לתנאי משרד העבודה. כך תוכלו ליהנות מסבסוד כמעט מלא של שכר הלימוד ולפעמים גם מדמי אבטלה בזמן הקורס עצמו.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר