מכינה ללימודי עיצוב

לימודי מכינה לעיצוב

קורס עיצוב

איזה קורסים של לימודי עיצוב קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס עיצוב?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

יש לך ידיים טובות וראייה עוד יותר טובה? חברים שלך תמיד אומרים שכל מה שאתה נוגע בו הופך מייד לזהב? למה שלא תיקח קורס עיצוב או שניים ותהפוך את הכישרון הטבעי שלך לקריירה רווחית ויצירתית? את אוהבת לעבוד מול מחשב אבל את לא רוצה להצטרף לעבודה משמימה שבה כל מה שתעשי כל היום יהיה להקליד נתונים? יש לך חוש חזותי מפותח ואת יודעת איך לתת לדברים מראה מדליק ומלא חיים? לימודי עיצוב גרפי יאפשרו לך להפיח חיים בעזרת המחשב וליצור עולמות שלא קיימים ושמחכים רק לך. אתם יצירתיים? אתם אוהבים לחשוב? אתם נכנסים לחדר ומייד יודעים איך לסדר אותו כך שהתחושה תהיה בו הרבה יותר נעימה? אתם אוהבים לעבוד עם אנשים ולעזור להם למצות את המרב ממה שהם מבקשים? לימודי עיצוב בכל תחום יפתחו לכם את הראש ויתחילו עבורכם חיים של מלאות ושל סיפוק.

איזה קורסים של לימודי עיצוב קיימים?

הגדרת תחום לימודי עיצוב היא רחבה מאוד וכללית מאוד וקיימים הרבה מאוד ענפים והרבה מאוד תת תחומים בעולם זה. אם אתם מתעניינים באחד המסלולים שמציעים לימודי עיצוב כנראה שאתם יצירתיים מאוד ושואפים לתת לדברים שאתם רואים (בכל ענף ובכל תחום) מראה טוב יותר ותחושה נעימה יותר. בין אפשרויות לימודי עיצוב תוכלו למצוא קורסים בעיצוב בית, עיצוב בגדים, עיצוב פרחים, עיצוב אופנה, עיצוב חלונות ראווה ועוד קורסים רבים מרתקים, יצירתיים ומהנים. לימודי עיצוב אופנה יכשירו אתכם להשתלבות בענף האופנה בארץ ובעולם. במסגרת קורס עיצוב אופנה תלמדו על שוק האופנה בארץ ובעולם, תכירו תהליכי עבודה בעיצוב אופנה ברמות השונות בהתאם לקורס שאליו תירשמו. תוכלו ללמוד איור, תפירה, תדמיתנות, בניית קולקציה, עיצוב גרפי בסיסי, סטיילינג ועוד הרבה מאוד תחומי ידע שימושיים למעצבי אופנה ולנושאי תפקידים אחרים בעולם זה. אם אתם מעדיפים ללכת על הלבשה של הבית ולא על הלבשה של אנשים, קורס עיצוב פנים הוא הקורס המעמיק ביותר בתחום (במקביל למסלול לימודי אדריכלות ועיצוב פנים לתואר, כמובן). קורס עיצוב פנים יקנה לכם טכניקות ושיטות לעיצוב פנים, תלמדו לעומק את נושא עיצוב הבית והמשרד, חומרים שבהם ניתן לעצב, תהליכי תכנון, תולדות האדריכלות, תלת מימד, בנייה ירוקה, תוכנות עיצוב ותכנון, עיצוב פנים ותאורה, ריהוט, הום סטיילינג ועוד הרבה שיעורים שיאפשרו לכם לצאת לשוק העבודה ולבנות עולם יש מאין. אם אתם כבר מעצבי פנים ואתם רוצים להעמיק ידע באחד מבין התחומים שאיתם אתם עובדים,קורס תכנון ועיצוב תאורה יכול לעניין אתכם. קורס עיצוב זה ילמד אתכם איך לעצב תאורה לבית או למשרד לשימוש עצמי, איך לעצב תאורה למכירה ואיך להקים עסק לעיצוב תאורה. תכירו את הגורמים שבהם צריך להתחשב בעת עיצוב תאורה לחלל ספציפי, איך להשתמש בתאורה הטבעית ולהעשיר אותה, גופי תאורה שונים ומושגי יסוד בתאורה, צורות הארה ותבקרו בנקודות מכירת תאורה לצד תצוגות שונות שימחישו לכם את כל מה שלמדתם באופן מעשי. אתם אוהבים לשמוח ולשמח ומתעניינים אולי ללמוד קורס עיצוב אירועים? זה בהחלט אחד הקורסים המהנים ביותר במסגרת לימודי עיצוב. במהלך קורס זה תגדילו את אוצר המילים שלכם ואת הידע שלכם בכל מה שקשור לאירועים, החל מהקמת אירוע, דרך תמחור, עבודה עם ספקים חיצוניים, הגדרת אופי לאירוע, טכניקות עיצוב, שילוב תאורה ואלמנטים נוספים של עיצוב וכלה בעיצוב ספציפי לשולחנות, חופות, במות, צבעים וכדומה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס עיצוב?

בגלל שיש כל כך הרבה תחומים במסגרת לימודי עיצוב וכל כך הרבה קורסים לעיצוב, אם אתם רוצים להצטרף לאחד המסלולים, עליכם לבדוק את תנאי הקבלה הספציפיים ולהירשם באופן ישיר במכללה שבה אתם רוצים ללמוד. אין כלל אחיד לכולם.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם אתם לא מצליחים להבין איפה בכלל לומדים עיצוב, כדאי שתדעו שיש לא מעט מסלולים ללימודי תואר בעיצוב בבתי הספר השונים בארץ. לימודים אלו יכולים להתקיים במכללות לעיצוב, בבתי ספר למהנדסים, באוניברסיטאות ובמוסדות אקדמיים אחרים. עם זאת, לימודי עיצוב שנלמדים במסגרות של לימודי תעודה או הכשרה מקצועית מתקיימים לרוב בבתי ספר לעיצוב או בבתי ספר למהנדסים. בתחומים ממוקדים יותר בעיצוב אפשר הרבה פעמים אנשי מקצוע מובילים שפותחים קורסים פרטיים לכל המעוניין.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר